sobota, 25 maja 2013

8. Nowa książka !

I znowu muszę wrzucać kadr po kadrze u___u 
Nabyłam ostatnio znany bestseller Pięćdziesiąt twarzy Greya pani E.L. James (pozostałe dwie części również). Książka jak dla mnie ciekawa, odnoszę się do fabuły a nie do sposobu jej pisania. Nie streszczam tutaj książek, kto czytał wie o co chodzi ^^. Przyznam, że książka całkowicie mnie pochłonęła.






Tak mniej więcej wyglądam czytając Greya w autobusie


Przyznaję też, że należę do osób wstydliwych i bardzo krępuję się czytając ją w autobusie. Mam wrażenie, że każdy czyta mi przez ramię i myśli "co za zboczeniec niewyżyty" O___o

3 komentarze :

Wszelkie komentarze są pożywieniem dla Alt F4, tak więc wielkie dzięki za jakiekolwiek treści, zarówno te bardziej sensowne jak i mniej. Byłabym bardzo wdzięczna za wpisanie jakiegokolwiek pseudonimu/nicku zamiast udzielania się jako użytkownik anonimowy.
Gracias !

Shiori