wtorek, 31 grudnia 2013

55. Pięćdziesiąty Piąty komiksopost


Co z tego że jest zima a u mnie są liście na drzewach, nie ma śniegu to mogą być liście. To ostatni post w tym roku, a zatem życzę Wam wystrzałowego, bombowego sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku (po raz drugi) !

sobota, 28 grudnia 2013

54. Zaręczyny

Obserwując siebie, fejsa, znane mi małżeństwa i nie znane mi małżeństwa, pozwoliłam sobie narysować krótkie przemyślenia kobiet, które dopiero co powiedziały "TAK !" swojemu mężczyźnie.






A tak na marginesie jakby się jeszcze ktoś nie zorientował - zaręczyliśmy się z Danielem :)

poniedziałek, 23 grudnia 2013

53. Święta

Przygotowania do świąt idą całkiem nieźle. Wszystko na ostatnią chwilę jak zwykle :D Na święta jadę do y domu, i nie mam zielonego pojęcia kiedy będzie następny wpisokomiks więc od razu życzę Wam też Szczęśliwego Nowego Roku i najlepszego Sylwestra EVER (takiego niekończącego się kacem) !
A i takie coś dla Was specjalnie napsułam.

Po większy rozmiar klikajcie tu.

piątek, 13 grudnia 2013

51. Coś romantycznego


Wczoraj spędziłam z Anią super dzień w betonowo-świątecznych Katowicach i nie uwierzycie, ale zostałyśmy zmolestowane przez jakiś jutubowych ziomków kręcących podobno przezabawne filmiki. Nie dość że złapali nas przy burger kingowej tacy pełnej po brzegi opakowań po zjedzonych hamburgerach, frytasach i innych śmieciach (a tak przecież damom nie przystoi) to jeszcze nie krępowali się, żeby oznajmić nam, że nas nagrywali ukrytą kamerą. Nie powiem, bulwers na maksa aż się zamknęłam w sobie. Minę miałam mniej więcej taką :


W każdym razie nie wyraziłam zgodny na umieszczenie filmu z moim udziałem w internecie, bo nikt nie raczył mnie o to nawet zapytać. No cóż, see what happens.

wtorek, 10 grudnia 2013

piątek, 29 listopada 2013

48. Urodziny Agaty































































Mały komiks dla Agaty z okazji wspomnianych już wcześniej urodzin. Pomysłodawcą jest pomysłowy Daniel :D

Wszystkiego najlepszego ziom, życzę Ci dużo kotów
super koncertów na które chciałabyś iść 
oraz autografu The Darkness na piersi~

Sandr

sobota, 23 listopada 2013

46. Praca studia i inne szity


Praca w barze bywa nudna. Szczególnie kiedy przychodzą ci sami ludzie wiecznie przesiąknięci alkoholem. W sumie ciężko teraz o pracę, która po czasie nie stałaby się rutyną. Jeśli coś nie miałoby stać się nudne po jakimś czasie, nie mogłoby być nazwane pracą. Tak działa ludzki umysł. Tak działa mój umysł. Marzy mi się jednak praca w której będę czuła się dobrze, będę się realizować, poczuję, że jednak coś w życiu potrafię. Z kolei nie chciałabym łączyć pracy z pasją, bo uważam, że wtedy moja pasja przestałaby być pasją i stała się rutyną. Co ja do cholery robię na turystyce? ;_;

środa, 20 listopada 2013

45. PSP


Komiks zainspirowany wpisem Agatowym na fejsbuku. Dziękuję Agatronie <3
Dla ciekawskich, Dawid pożyczył PSP od Rene żeby sobie sprawdzić jego użyteczność jako przedmiotu do pochłaniania ogromnej ilości niespożytkowanego czasu. Sprawdziło się :D

piątek, 25 października 2013

41. Głuchość


Wczoraj zrobiliśmy sobie wspólny frendziolski wieczór i było trochę śmiesznych wspomnień z pradawnych czasów. Stąd też pasek na dziś. W ogóle to przeprowadziłam się ! Mieszkam teraz w trochę większej wsi i jest więcej sklepów i autobusy częściej jeżdżą ! :D

poniedziałek, 14 października 2013

niedziela, 13 października 2013

38. Smutna prawda




Gościnnie w komiksie wystąpili :




Smutność bo Oleg wyfrunął do Poznania i się nie widujemy. Planuję zmienić baner i dać kilka osób z paczki do "gościnnych" ziomów, bo rzadko kiedy pojawiają się na blogu więc to chyba będzie miało większy sens jakiś. Ale kiedy się do tego zabiorę no i czy w ogóle się do tego zabiorę się okaże. Jak zwykle zresztą.

środa, 9 października 2013

37. Lekcja angielskiego #1


Przemyślenia Daniela z dzisiejszego wieczora. Dzisiejszy post ma pewien morał ! Uważaj co mówisz bo gdzie kucharek sześć tam masz w ryja pięść (to nie ma najmniejszego sensu). Dobra morał jest, sami sobie wymyślcie jakiś.


środa, 25 września 2013

34. Marudzenie


 Kończy się wrzesień i kończy się nicnierobienie. Plusem jest to, że będę długo poza domem, z daleka od ludzi którzy świadomie chcą mnie wykończyć. Minusem jest wszystko inne :d
W ogóle to zapraszam wszystkich tu zaglądających do polubienia mojego pejdża na fejsiku. Po co? Chociażby po to, żeby być na bieżąco ze wszystkimi nowymi odcinkami. Poza tym możecie sobie pooglądać zodiakowych bohaterów Alt F4 i sprawić mi ogromną radość :3

czwartek, 19 września 2013

32. Dowcip



Pierwsze słowo kawału w wykonaniu Dawida bardzo nas rozśmieszyło nie wiedzieć czemu. Podkreślam że nie zażywaliśmy wcześniej żadnych dziwnych rzeczy. Chcecie wiedzieć jak leci ten kawał dalej? Na pewno go znacie.

" Murzyn i Meksykanin wchodzą do baru, a barman im na to:
- wypierdalać ! "

Koniec.


poniedziałek, 16 września 2013

31. Poznajcie Rene

Usłyszałam ten tekst od Rene wczoraj na posiadówie poślubnej naszych znajomych. To był pierwszy raz od dłuugiego czasu kiedy spotkaliśmy się tak dużą grupą, but who cares.
No i w końcu Rene zadebiutował na Alt F4, pewnie to uczci dzisiaj przy Diablo. Ostatnio oboje z Danielem wciągnęli mnie w to, a obiecałam sobie że nie będę tyle grać :< soł sad.

środa, 11 września 2013

29. Kocie żarcie


Nie tak dokładnie to brzmiało ale mniej więcej tak odbieram wszystko, co Dawid do mnie mówi.
Dotychczas żyłam nieświadoma tego, że karmię mojego kota zbożem. Może dlatego przynosi mi zdechłe gołębie pod dom. 

wtorek, 3 września 2013

26. Problem z rejestracją ? Pfff

Od teraz możecie pytać mnie o wszystko ! W końcu zmusiłam się do rejestracji na ask.fm ! Wszystkie moje nicki były zajęte, czyli shiori. Musiałam zmusić się do intensywnego myślenia. Chciałam dać po prostu "Sandr", ale najwidoczniej ktoś inny też wpadł na ten genialny pomysł. Sandrrrrrr jakoś niezbyt mi pasowało, więc ostatecznie zostało shiori z l33tem (jak ktoś nie wie co to leet to zapraszam na google).
Btw gorąco zachęcam do lajkowania na facebooku, do głosowania w top liście i do zadawania durnych bądź nie durnych pytań na ask fm :D

Adios muchachos !

niedziela, 1 września 2013

25. Proces twórczy


Jak Wam się podoba mój cycaty robotkot  ? 

To prawda, że ostatnio myślę i kombinuję jak zwiększyć oglądalność tego pseudo komiksu. Może któregoś dnia wpadnę na coś naprawdę błyskotliwego.. coś lepszego niż cycki, koty i roboty. Pfff nie ma czegoś takiego ! Anyway robokot istnieje naprawdę i mogę go sprzedać za milion.

środa, 28 sierpnia 2013

24. Dylemat programisty

Komiks dedykowany Dawidowi ^^
Trochę się pospieszyłam z kolejnym komiksem z radości że takie fajne statystyki są :)


Wrzucam jeszcze samego Programistrza żebyście mogli podziwiać jego epickość bezcyferkową xD

wtorek, 27 sierpnia 2013

23. Woodstockowo


Obiecałam coś z Woodstocku no to jest :) Powyżsi panowie oboje się mylili. Daniel nie jest ani malamutem, ani albinosem. Co prawda wygląda jak jakiś Aryjczyk. Wiecie, niemalże białe włosy, niebieskie oczy, biała cera, ale to wciąż nie albinos (ani tym bardziej malamut). W każdym razie sorry, że dopiero dzisiaj cokolwiek narysowałam.
Byłam na festiwalu Tauron Nowa Muzyka przez ostatnie kilka dni i teraz nie jestem do końca pewna co się ze mną dzieje. Padam z nóg. A właśnie ! Karmiąc ludzi gdzieś tam na festiwalu wiecie kogo spotkałam? Goorala ! Tak, tego Goorala co takie wyrąbiste gooralowe pioseneczki na koncercie zapodawał :D

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

22. Czego nie wiecie o samochodach ?


Tekst bezpośrednio od Dawida. Ostatni kadr to nasza reakcja niemal na każdy super żart mejd baj Dawid. Co tu więcej dodać? "Samochód na parę" - rozumiecie, prawda? NA PARĘ ! XD Muszę przyznać, że ze wszystkich jego żartów ten był nawet nieco zabawny. HAH ! Niektórym już się kończą wakacje ! Bwahahahaha a ja mam jeszcze miesiąc ! How wonderful it is :D Mam nadzieję że nagły przyrost obowiązków nie pozbawi Was czasu na czytanie Alt Ef Cztery ! Mam wgląd w statystyki ! Uduszę !

S.

piątek, 9 sierpnia 2013

20. Kulturalna rozmowa o ciachach.


















































































Dzisiaj się nam tak fajnie udało porozmawiać o przystojnych przystojniakach. Najlepsze jest to, że to właśnie Daniel poprosił, żebym zrobiła o tym komiks. Jeśli ktoś nie widzi bo mój blog to prawdziwa udręka w zamieszczaniu większych obrazków, macie tutaj większy komiks. Chciałam w ogóle wszcząć tu jakąś większą dyskusję na temat tego, że wygląd nie jest najważniejszy i takie tam, ale w końcu uznałam że to najgłupszy pomysł na jaki wpadłam od czasu wypicia wody mineralnej z płynem do mycia naczyń którą zrobił mi mój kochany starszy brat.

S.

środa, 7 sierpnia 2013

19. Zacny kwiatek

Powróciłam z dalekiego Kostrzyna już kilka dni temu, ale jakoś nie miałam czasu na rysowanie. Niezłe upały są co nie? No właśnie, a to wcale nie pomaga. Tablet przykleja mi się do ręki i nie potrafię nawet prostej kreski zrobić >_> Wnerwiam się przy tym jak Daniel kiedy nie potrafi zaliczyć fraga w Modern Warfare ze snajperki. Machnęłam sobie taki mały obrazek z Ratownikiem. Tak mniej więcej wyglądał na Woodstocku - jak Brytyjczyk pośród Amerykanek. Przystanek zaliczam do udanych ^^ Miałam okazję poznać Pana Rysownika, oraz Maćka z zuchrysuje, którzy prowadzili megawyrąbiste warsztaty.


Przy okazji jak już postanowiłam ogłosić światu że żyję, narysowałam wczorajsze rozmyślanie nad moim jedynym, żyjącym kwiatkiem. Po Woodstocku oczywiście mam masę pomysłów na komiksy, ale to z czasem :3 Teraz muszę się położyć... bo mój kręgosłup nie da mi żyć.



niedziela, 28 lipca 2013

Jadymy na Uctok !

Jak już wspomniałam wcześniej wybieramy się na Przystanek Woodstock ! Wyjeżdżamy już dziś szatańskim pociągiem. Możliwe, że przypadkiem się na mnie natkniecie choć najprawdopodobniej mnie nie poznacie. Jeżeli zobaczycie kogoś z koszulką które pokazałam w którymś z wcześniejszych postów, to będzie oznaczało że to ktoś z nas ;) W razie czego jesteśmy otwarci na pogaduchy.
Pozwoliłam sobie narysować swoją wersję obrazka na do widzenia, który chamsko zerżnęłam z innych blogów. To ostatnio bardzo modne więc ja najzwyczajniej w świecie chciałam być na topie :<
Zrobiłam sobie nawet z tego tapetkę na pulpit.

Zaraz jak wrócę powitam Was nowym komiksem. Adios !