środa, 3 lipca 2013

12. Posesyjnie

Drodzy Państwo autentycznie z przed kilku dni zabłysnęłam inteligencją. Nienawidzę siebie za to.


Przepraszam że tak długo nie dawałam znaku życia. Wiadomo nauka i te sprawy. Pochwalić się muszę że kupiłam sobie skaner ludzie ! Wreszcie nie muszę się prosić znajomych o zeskanowanie komiksowych szkiców. Nadszedł w końcu ten cudowny czas kiedy niektórzy mają wolne...dużo wolnego. Przyznam się Wam, że mam wolne od tygodnia bo jestem szczęściarą i wszystko zdałam w pierwszym terminie ! A jak Wam poszło? Zapewne wszystkie matury, egzaminy zawodowe i normalne egzaminy jak zwykle zdane bez kiwnięcia palcem xD

Mamy już lipiec ,za niecały miesiąc festiwal Woodstock i choć mało będzie zespołów na które chciałabym bardzo bardzo bardzo pójść to jednak napaliłam się na ten wyjazd jak nigdy. Ktoś z Was się wybiera?   

4 komentarze :

Wszelkie komentarze są pożywieniem dla Alt F4, tak więc wielkie dzięki za jakiekolwiek treści, zarówno te bardziej sensowne jak i mniej. Byłabym bardzo wdzięczna za wpisanie jakiegokolwiek pseudonimu/nicku zamiast udzielania się jako użytkownik anonimowy.
Gracias !

Shiori