sobota, 12 kwietnia 2014

78. Opowiadania z dzieciństwa



6 komentarzy :

  1. jesteś meeega utalentowana, fajne te Twoje komiksy ;D
    nie kusiło Cię zrobić chociaż krótki tutorial jak rysujesz jakąś postać? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nigdy nie myślałam o robieniu tutoriali, bo uważam że mój styl rysowania nie jest jakiś oryginalny ani też nie odkryłam czegoś nowego w rysowaniu. Jeśli będziecie chcieli to mogę taki krótki zrobić.

      Usuń
  2. XD hahaa... a mnie ostatnio wykpiła kumpela za moją dziwną fobię. Otóż boję się trochę martwych ryb akwariowych q.q, ale tylko akwariowych bo takie zwykłe chętnie zjem. Tak samo mam z papugami. Mam koszmary pełne martwych papug O_o.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Biedny Danielek :c
    Mam nadzieję, że niedługo będzie więcej osób z paczki, nie tylko Ty i Daniel :)

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze są pożywieniem dla Alt F4, tak więc wielkie dzięki za jakiekolwiek treści, zarówno te bardziej sensowne jak i mniej. Byłabym bardzo wdzięczna za wpisanie jakiegokolwiek pseudonimu/nicku zamiast udzielania się jako użytkownik anonimowy.
Gracias !

Shiori