sobota, 3 maja 2014

Wyniki konkursu

Bardzo dziękuję wszystkim osobom za przesłanie prac konkursowych. Bardzo doceniam Wasze zaangażowanie :) 
W związku z tym, że w konkursie wzięły udział tylko 3 osoby, chciałabym nagrodzić każdą z nich. Bardzo się cieszę z każdej z prac, uczucie kiedy za każdym razem otwierałam maila z załącznikiem konkursowym było bezcenne :D

Nagrody zatem powędrują do Agnieszki, Moniki oraz Ani. Bardzo proszę o wysłanie na maila adresów na które mam wysłać zasłużone nagrody. Ważne żeby adresy były wysłane z tego samego maila którym przesłałyście mi swoje prace.
Jeszcze raz bardzo dziękuję! 

6 komentarzy :

  1. Jeej ! :D z góry przepraszam Cię za jakość mojego komiksu i fan art'a jeszcze się uczę a skaner się zepsuł dlatego też musiałam rysować za pomocą myszki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super !
    Ale przepraszam że takie brzydkie, chciałam komiks, ale jak robię zdjęcia to teksty wychodzą drugą stroną ...
    Brardzo dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak fajnie ;) Chociaż moja praca rysunkowa była zwyczajna,to wiersz robiłam długo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym zobaczył te prace konkursowe. :-)
    Może przeznaczysz jakiś dodatkowy wpis na to by je pokazać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się - wszyscy chętnie byśmy je zobaczyli :)

      Usuń
    2. Wybaczcie, ale w konkursie wzięły udział tylko 3 osoby co poskutkowało brakiem jakiegokolwiek sensu w całym tym konkursie. Zostały nagrodzone wszystkie osoby, bo po prostu nie było w czym wybierać i w związku z tym nie czuję się zobowiązana do upubliczniania prac. Trzeba było wziąć udział w konkursie ;)

      Usuń

Wszelkie komentarze są pożywieniem dla Alt F4, tak więc wielkie dzięki za jakiekolwiek treści, zarówno te bardziej sensowne jak i mniej. Byłabym bardzo wdzięczna za wpisanie jakiegokolwiek pseudonimu/nicku zamiast udzielania się jako użytkownik anonimowy.
Gracias !

Shiori