piątek, 3 maja 2013

Yo !

        Jestem Shiori a znajomi mówią do mnie Sandr, nic więcej o sobie tutaj nie będę bazgrać bo wszystko możecie przeczytać klikając w zakładkę "o mnie". Przeniosłam się tutaj z mojego starego komiksobloga na wordpressie, który niestety nie spełnił moich oczekiwań (w sensie.. wordpress). Blog ten jest o mnie i mojej zwariowanej paczce przyjaciół, w komiksach będą się również pojawiać różne osoby z poza naszej grupy - gościnnie. Mam nadzieję, że spodoba się Wam moja radosna twórczość i że będę mogła (jako że będę umieszczała tutaj również moje dziwaczne przemyślenia egzystencjalne) poznać wasze zdanie w różnych kwestiach,

Wszystkie wcześniejsze odcinki Alt Ef Cztery możecie zobaczyć tutaj ^^
Niech Moc będzie z Wami,
S.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Wszelkie komentarze są pożywieniem dla Alt F4, tak więc wielkie dzięki za jakiekolwiek treści, zarówno te bardziej sensowne jak i mniej. Byłabym bardzo wdzięczna za wpisanie jakiegokolwiek pseudonimu/nicku zamiast udzielania się jako użytkownik anonimowy.
Gracias !

Shiori