wtorek, 3 września 2013

26. Problem z rejestracją ? Pfff

Od teraz możecie pytać mnie o wszystko ! W końcu zmusiłam się do rejestracji na ask.fm ! Wszystkie moje nicki były zajęte, czyli shiori. Musiałam zmusić się do intensywnego myślenia. Chciałam dać po prostu "Sandr", ale najwidoczniej ktoś inny też wpadł na ten genialny pomysł. Sandrrrrrr jakoś niezbyt mi pasowało, więc ostatecznie zostało shiori z l33tem (jak ktoś nie wie co to leet to zapraszam na google).
Btw gorąco zachęcam do lajkowania na facebooku, do głosowania w top liście i do zadawania durnych bądź nie durnych pytań na ask fm :D

Adios muchachos !

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Wszelkie komentarze są pożywieniem dla Alt F4, tak więc wielkie dzięki za jakiekolwiek treści, zarówno te bardziej sensowne jak i mniej. Byłabym bardzo wdzięczna za wpisanie jakiegokolwiek pseudonimu/nicku zamiast udzielania się jako użytkownik anonimowy.
Gracias !

Shiori