piątek, 9 sierpnia 2013

20. Kulturalna rozmowa o ciachach.


















































































Dzisiaj się nam tak fajnie udało porozmawiać o przystojnych przystojniakach. Najlepsze jest to, że to właśnie Daniel poprosił, żebym zrobiła o tym komiks. Jeśli ktoś nie widzi bo mój blog to prawdziwa udręka w zamieszczaniu większych obrazków, macie tutaj większy komiks. Chciałam w ogóle wszcząć tu jakąś większą dyskusję na temat tego, że wygląd nie jest najważniejszy i takie tam, ale w końcu uznałam że to najgłupszy pomysł na jaki wpadłam od czasu wypicia wody mineralnej z płynem do mycia naczyń którą zrobił mi mój kochany starszy brat.

S.

5 komentarzy :

  1. Hahah, co za porównanie - Reksio szynkę. Gee-hee. Ale "już się nie odzywam"? Daniel się Ciebie boi? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy się mnie boi? Nie wiem. Mam nadzieję, że nie xD

      Usuń
  2. Przez jakiś czas nie wchodziłam. Wybaczysz? xD No, to spotykamy się przy następnym komiksie. Ten jest udany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się nie wyciągnąć z tego żadnych poważnych konsekwencji. Jednak w związku z Twoją nielojalnością skazuję Cię na przymusowe oddawanie głosu w Top liście każdego dnia.

      Usuń
  3. ten jest głupi...
    ale reszta ujdzie

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze są pożywieniem dla Alt F4, tak więc wielkie dzięki za jakiekolwiek treści, zarówno te bardziej sensowne jak i mniej. Byłabym bardzo wdzięczna za wpisanie jakiegokolwiek pseudonimu/nicku zamiast udzielania się jako użytkownik anonimowy.
Gracias !

Shiori