wtorek, 27 sierpnia 2013

23. Woodstockowo


Obiecałam coś z Woodstocku no to jest :) Powyżsi panowie oboje się mylili. Daniel nie jest ani malamutem, ani albinosem. Co prawda wygląda jak jakiś Aryjczyk. Wiecie, niemalże białe włosy, niebieskie oczy, biała cera, ale to wciąż nie albinos (ani tym bardziej malamut). W każdym razie sorry, że dopiero dzisiaj cokolwiek narysowałam.
Byłam na festiwalu Tauron Nowa Muzyka przez ostatnie kilka dni i teraz nie jestem do końca pewna co się ze mną dzieje. Padam z nóg. A właśnie ! Karmiąc ludzi gdzieś tam na festiwalu wiecie kogo spotkałam? Goorala ! Tak, tego Goorala co takie wyrąbiste gooralowe pioseneczki na koncercie zapodawał :D

3 komentarze :

  1. Powinien być tytuł FESTIWALOWO :D :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kreska w jaka przedstawiłaś Daniela przypomina mi kreskówkę "kick strach sie bac" xD

    OdpowiedzUsuń

Wszelkie komentarze są pożywieniem dla Alt F4, tak więc wielkie dzięki za jakiekolwiek treści, zarówno te bardziej sensowne jak i mniej. Byłabym bardzo wdzięczna za wpisanie jakiegokolwiek pseudonimu/nicku zamiast udzielania się jako użytkownik anonimowy.
Gracias !

Shiori