niedziela, 28 lipca 2013

Jadymy na Uctok !

Jak już wspomniałam wcześniej wybieramy się na Przystanek Woodstock ! Wyjeżdżamy już dziś szatańskim pociągiem. Możliwe, że przypadkiem się na mnie natkniecie choć najprawdopodobniej mnie nie poznacie. Jeżeli zobaczycie kogoś z koszulką które pokazałam w którymś z wcześniejszych postów, to będzie oznaczało że to ktoś z nas ;) W razie czego jesteśmy otwarci na pogaduchy.
Pozwoliłam sobie narysować swoją wersję obrazka na do widzenia, który chamsko zerżnęłam z innych blogów. To ostatnio bardzo modne więc ja najzwyczajniej w świecie chciałam być na topie :<
Zrobiłam sobie nawet z tego tapetkę na pulpit.

Zaraz jak wrócę powitam Was nowym komiksem. Adios !



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Wszelkie komentarze są pożywieniem dla Alt F4, tak więc wielkie dzięki za jakiekolwiek treści, zarówno te bardziej sensowne jak i mniej. Byłabym bardzo wdzięczna za wpisanie jakiegokolwiek pseudonimu/nicku zamiast udzielania się jako użytkownik anonimowy.
Gracias !

Shiori